Procedura de înființare a firmei în Republica Moldova în doar 3 pași
În secolul 21,
afacerile sunt puternic influențate de fenomenul globalizării. Lumea este din
ce în ce mai conectată și hotarele dintre țări sunt mai șterse ca oricând, ceea
ce le oferă antreprenorilor din întreaga lume nenumărate opțiuni de alegere în
privința locației în care să-și înregistreze compania, locurilor de unde pot face
rost de cele mai avantajoase resurse și modalităților de a furniza produsul sau
serviciile pe o scară mai largă.
Republica
Moldova este o locație care încă nu este recunoscută ca o destinație de afaceri
și ca o opțiune ce satisface cerințele antreprenorilor. Dar aceasta are o
mulțime de avantaje în ceea ce privește înființarea și gestionarea companiilor,
unele dintre ele fiind: impozite reduse comparativ cu restul țărilor din
Europa, sistem bancar dezvoltat, flexibilitatea de lucru a instituțiilor de
stat, raportarea contabilității în regim online și utilizarea semnăturilor
electronice. Un alt beneficiu al înființării unei companii în Republica Moldova
este faptul că implicarea dvs. în acest proces poate fi minimă, deoarece noi,
cei de la Virtual Office, vă oferim soluții personalizate, adaptate la
necesitățile dvs.
Oferim servicii
de asistență la fiecare etapă, începând cu înregistrarea companiei dvs.,
oferind o adresă legală, crearea unui cont bancar, a unei ștampile și chiar și
a identității brandului afacerii dvs. și continuând prin preluarea sarcinilor
operaționale, cum ar fi expedierea poștei, servicii de secretariat și
contabilitate, toate concepute pentru a ajuta noua companie.
Înființarea unei
noi firme poate fi adesea o experiență neplăcută, în special dacă nu ați mai gestionat
o afacere până acum sau dacă sunteți deja implicat în alte proiecte solicitante
intelectual și energetic. Noi suntem o echipă de profesioniști cu experiență
care garantează un proces de formare a companiei cât mai plăcut posibil,
implicarea dvs. fiind redusă la minim. În doar 3 zile și 3 pași, ideea dvs.
poate deveni o entitate juridică care își poate începe activitatea spre calea
sa de succes.
Pasul 1
Prima etapă
presupune alegerea tipului de activitate pe care compania dvs. o va
întreprinde, astfel încât noi să vă putem sfătui cu privire la tipul de
companie cel mai potrivit necesităților dvs. Mai jos, prezentăm câteva
informații de bază privind cele mai populare tipuri de companii. Dar pentru o
analiză mai aprofundată puteți citi unul dintre articolele noastre anterioare,
care dezvoltă acest subiect.
O societate cu răspundere limitată (S.R.L.) este constituită de una sau mai
multe persoane fizice printr-un acord scris care include prevederi referitoare
la conducere, atribuirea resposabilităților și repartizarea profiturilor și
pierderilor. Este potrivită pentru majoritatea afacerilor comerciale, poate
funcționa oriunde în lume și poate desfășura aproape orice tip de activitate cu
excepția celei din domeniul bancar și cel al asigurărilor.
O societate pe acțiuni (S.A.) este societatea
comercială al cărei capital social este în întregime divizat în acţiuni şi ale
cărei obligaţii sînt garantate cu patrimoniul societăţii. Acest tip de companie
poate funcționa oriunde în lume și este potrivită pentru orice tip de afacere,
dar necesită un capital inițial mai mare.
O întreprindere individuală (Î.I.) presupune un individ sau un cuplu căsătorit care întemeiază o afacere. Aceasta este cea mai obișnuită structură a companiilor, datorită faptului că este ușor de întemeiat și operat, atribuindu-se mai puține controale și impozite mai mici. Cu toate acestea, proprietarul afacerii este responsabil de toate datoriile suportate de companie.
Pasul 2
Următorul pas nu presupune implicarea dvs. deloc, doar oferiți-ne o copie a pașaportului dvs. (dacă sunteți cetățean străin) sau a unui act de identitate (dacă sunteți cetățean al Republicii Moldova). Noi vom avea grijă de toate documentele și autorizațiie necesare, cum ar fi: avizul Comisiei Naționale a Pieței Financiare – pentru societățile de asigurare, fondurile nestatale de pensii și asoociațiile de economii și împrumut, hotărârea și actele de constituire ale persoanei juridice, în funcție de forma juridică de organizare și documentul ce confirmă achitarea taxei de înregistrare. Ulterior, vom aplica în numele dvs. pentru înregistrarea companiei la Agenția Serviciilor Publice, astfel oferindu-vă posibilitatea de a evita aspectele birocratice ale acestui proces.
Pasul 3
Ultimul pas constă în semnarea documentelor de constituire a societății și primirea pachetului de documente al firmei nou înregistrate. Aceasta este singura etapă care solicită implicarea dvs., astfel cum dvs. sunteți unica persoană care poate semna documentele de înființare. Veți fi însoțit de către reprezentații noștri la Agenția Serviciilor Publice unde veți semna actele. În cazul cetățenilor străini, această procedură este precedată de o vizită la notar, unde un traducător va prezenta conținutul documentelor. De asemenea, vă putem asigura transport și cazare, astfel încât călătoria dvs. în Moldova să fie o experiență productivă și plăcută.
La Virtual Office, ne propunem să vă oferim o
experiență cât mai favorabilă și lipsită de probleme în ceea ce ține de fiecare
aspect al afacerii dvs. Suntem adepții eficienței fără a compromite
rezultatele, spuneți-ne care este sarcina cu care vă confruntați și noi vom
veni cu o soluție pentru a o realiza într-o manieră productivă. Începeți o
călătorie în lume afacerilor alături de noi și vă garantăm că puteți uita de
multe aspecte stresante pe care le implică o afacere.